Nowy miesiąc – nowa garść raportów, które nie mogą umknąć Waszej uwadze! Tym razem będzie trochę o wyzwaniach, które niesie nowy rok, benefitach i gotowości do zmiany pracy wśród pracowników na polskim rynku. Zapraszamy do lektury!
Polacy gotowi na zmianę pracy
Raport: Pracuj.pl
Co motywuje Polaków do podjęcia decyzji o zmianie pracy? Według badania przeprowadzonego przez portal Pracuj.pl aż 9/10 ankietowanych jest gotowych na zmianę pracodawcy, a to co jest głównym motywatorem – to zarobki. To co również skłania nas do myślenia o nowym miejscu pracy to możliwość rozwoju i nowe, ciekawsze obowiązki.
Organizacja pracy w czasie pandemii. Wyzwania dla HR w 2021
Raport: EY
Nowy raport od EY bierze pod uwagę perspektywę dyrektorów i menedżerów HR w kontekście wyzwań, jakie nadal niesie ze sobą organizacja pracy w czasach trwającej pandemii. W raporcie znajdziemy odpowiedzi na pytania: jak mierzyć efektywność pracowników, weryfikować polityki wynagrodzeń i świadczenia pozapłacowe, jak zarządzać pracą hybrydową i wiele więcej. Przed organizacjami i działami HR nadal wiele wyzwań, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją raportu!
Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych.
Raport: Activy
Jak kształtuje się wizja przyszłości benefitów pracowniczych w obliczu trwającej pandemii? Firma Activy postanowiła zadać to pytanie 22 ekspertom wellbeingu i HR, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami, prognozami i wskazówkami. Nie zabraknie również przykładów i case studies, a także wyników badania ankietowego, przeprowadzonego na grupie 1200 pracowników i ponad 1000 firm.
The future of work: From remote to hybrid.
Raport: Capgemini
Firma Capgemini zapytała o przyszłość modeli pracy 500 organizacji i aż 5000 pracowników na całym świecie. O opinię poprosili również badaczy i menedżerów. Według zebranych informacji praca zdalna, to nowa norma na rynku pracy – aż 75% pracodawców oczekuje, że co najmniej 30% spośród ich pracowników pozostanie w tym trybie pracy. Natomiast 30% zakłada, że aż 70% ich siły roboczej będzie pracowało zdalnie.
Do następnego!